NIE_PO
PRAWNE

POMYSŁY

Czyli parę słów o Studiu Nie_poprawnym

NIE_POPRAWNE POCZĄTKI

 

Przenieśmy się do roku 2019 – pracujemy w krakowskich agencjach brandingowych i reklamowych. Mając dość sztampowych projektów i klepania tych samych schematów mówimy „KONIEC!”. Na początku 2020 roku zakładamy Studio Nie_poprawne.

 

Misją Studia Nie_poprawnego jest tworzyć unikatowe i kreatywne koncepcje oraz dbać o wizerunek klienta na rynku. Pomagamy, doradzamy i współpracujemy w zakresie brandingu, social mediów oraz fotografii.

 

Rynek w tych dziedzinach jest przepełniony poprawnymi projektami. Tworzone są one wg. sprawdzonych, ścieżek, które agencje reklamowe wydeptały sobie przez lata. My porzucamy schematy i podążamy swoją własną nie_poprawną drogą.

 

Dlaczego nie_poprawną?
Bo poprawność jest przeciętna!

 

NIE_POPRAWNE CHARAKTERY

Artur “Toca” Tokarski
Spec od brandingu i fotografii.
Poznaj

Gość, którego nie_poprawna kreatywność była widoczna już na tylnych kartkach zeszytów z podstawówki. Myśli symbolami i kadrami, odnajduje niewidoczne kształty, dostrzega kolory, jakich inni nie dostrzegają. Jego nieszablonowe projekty i zdjęcia pomogą Ci wyróżnić się spośród poprawnej konkurencji.

Po pracy wsiada na rower i rusza w góry zabierając ze sobą plecak pełen narzędzi, prowiantu i oczywiście aparat (z którym praktycznie się nie rozstaje).

Od najmłodszych lat przejawiał smykałkę do biznesu (może stąd jego ksywka). Przeszedł długą drogę od tradycyjnej sprzedaży, do promowania firm i produktów w sieci. Dzięki temu wie doskonale jak stworzyć dobrą strategię sprzedażową i wzmocnić wizerunek Twojej marki za pomocą mediów społecznościowych.

W pracy rzuca cenne wskazówki, a po pracy rzuca piłką za 3 punkty. W obu przypadkach robi to nie_poprawnie dobrze.

Artur “Biznes” Kuś
Spec od Socialmedia i Content Marketingu.
Poznaj

kontakt@
studioniepoprawne.pl

Dane firmy

STUDIO NIE POPRAWNE

ARTUR TOKARSKI

Błażkówka 9, 34-130

Kalwaria Zebrzydowska

NIP: 5512644401

Ta strona używa plików cookies. Korzystanie z strony oznacza ich Akceptację.