REBRANDING LOGO CENTRUM KULTURY
W KALWARII ZEBRZYDOWSKIEJ

REBRANDING CKSIT

To dla nas nie_poprawny zaszczyt, że mogliśmy przeprowadzić rebranding Centrum Kultury Sportu i Turystyki w Kalwarii Zebrzydowskiej  – instytucji bliskiej nam jako mieszkańcom gminy Kalwaria. Podczas spotkania z pracownikami, omówiliśmy problemy oraz plany instytucji na najbliższe lata. Rebranding miał na celu uwspółcześnienie wizerunku CKSiT oraz zbliżenie jej wizerunkowo do młodej grupy odbiorców, do której Centrum kieruje swoją ofertę wydarzeń.

Zakres prac:

Rebranding logo, projekt plakatu,

Lokalizacja:

Kalwaria Zebrzydowska

Autor:

Artur Tokarski

RESPONSYWNY ZNAK

W projekcie logo dla ułatwienia pracownikom Centrum Kultury wdrażania znaku oraz projektowania materiałów reklamowych wydarzeń użyliśmy ogólnodostępnego kroju pisma- Ubuntu. Aktualne logo CKSiT zostało zaprojektowane w responsywny sposób. Idea ta polega na uproszczeniu znaku w zależności od rozdzielczości lub wielkości w jakiej znak ma być zastosowany. Na każdym etapie zadbaliśmy o to, żeby nie wprowadzać odbiorców w błąd, żeby bez problemu mogli się z orientować z jaką instytucją mają do czynienia.

TRZY PODEJŚCIA

W projekcie zrezygnowaliśmy z dotychczasowej formy znaku ze względu na jego małą czytelność. Problemem był też brak wersji logo do stosowania na ciemnych tłach. Zaproponowaliśmy 3 rozwiązania projektowe. Pierwszy znak był dokładnym przeniesieniem nazwy instytucji na język wizualny, drugi nawiązywał do budynku, starego kina w którym znajduje się siedziba organizacji. Trzeci – wybrany przez dyrekcję i pracowników CKSiT – nawiązuje swoją formą do teatru antycznego oraz stadionu. W kształt litery C wpisane zostały trybuny a centrum znaku stanowi scena.

Ta strona używa plików cookies. Korzystanie z strony oznacza ich Akceptację.