Marka Chodźże Na Lody to kilkanaście mobilnych punktów, oferujących rzemieślnicze. Pomimo że współpracujemy z nimi od dwóch lat, to dopiero teraz w ich social mediach zawrzało. Dlaczego? Wyjaśniamy poniżej.
Administracja mediów społecznościowych (Facebook, Instagram), sesje zdjęciowe, projekt ulotki, copywriting, projekt kart lojalnościowych, projekt toreb, projekt etykiet, projekt naklejek.
Artur Tokarski, Artur Kuś
Zanim rozpoczęliśmy działania w social mediach, stworzyliśmy materiały graficzne dzięki, którym marka mogła zaistnieć na rynku. Zaprojektowaliśmy między innymi grafikę na 3 rozmiary kubeczków, etykiety opakowań, karty stałego klienta, karty rabatowe oraz ulotki.
Rozpoczynając współpracę z Chodźże Na Lody w 2021 roku, przyświecały nam dwa cele. Pierwszym było poinformowanie mieszkańców miejscowości, w których pojawiły się punkty o ich otwarciu. Drugim natomiast przedstawienie produktów z oferty lodziarni. W tym celu zrealizowaliśmy sesje zdjęciowe lodów, oraz wykonaliśmy grafiki (głównie na podstawie zdjęć stockowych). Mimo że spełniliśmy oczekiwania klienta, u nas pozostał pewien niedosyt…
Na czym ona polegała? Po pierwsze w grafikach postanowiliśmy używać wyłącznie autorskich zdjęć oraz uprościć i odświeżyć szatę graficzną postów. Opracowaliśmy kilka, spójnych z kolorystyką marki stylizacji kulinarnych oraz strategię marketingową na cały sezon. Tematykę postów social mediowych zaplanowaliśmy już na etapie opracowywania scenariusza sesji. Dzięki tym kilku zabiegom cała komunikacja stała się bardziej przemyślana i spójna, co jeszcze mocniej zaangażowało społeczność.
Udało się nam stworzyć NAPRAWDĘ angażującą komunikację. Moglibyśmy się wspierać statystykami, ale najlepiej pokazać to na przykładzie konkretnych postów. Jeżeli i Ty chcesz zaprezentować swoje produkty w social mediach, w sposób kreatywny – zapraszamy do współpracy.