Nasz najbardziej dynamicznie rozwijający się projekt, oparty o budowanie personal brandingu (10 tys. polubień w niecałe pół roku).
Fengii Fundament, to materiały video dla fryzjerów, w których Krzysztof „Fengii” Nowak dzieli się swoją wiedzą (a jest ona nieprzeciętna – czyt. nie_poprawna). W ramach współpracy stworzyliśmy również strategię sprzedażową pierwszych kursów dla fryzjerów online. Nieco więcej o efektach przeczytacie poniżej.
projekt e-booka, projekt postów, projekt grafik na stronę www, sesja zdjęciowa, opracowanie strategii sprzedażowej, administracja mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, Youtube), opracowanie treści na stronę www., mailing
Kalwaria Zebrzydowska, Polska, Europa
Artur Tokarski, Artur Kuś
Fengii Fundament to projekt, dla którego stworzyliśmy również strategię sprzedażową innowacyjnych produktów oferowanych przez markę. Chodzi tu o kursy fryzjerskie ONLINE. Całość strategii opraliśmy o wcześniejszą publikację darmowych materiałów video, oraz regularną kampanię reklamową, która miała na celu poszerzanie grupy osób potencjalnie zainteresowanych przyszłym produktem. Efekt? Nie_poprawnie dobry! W przeciągu niespełna pół roku sprzedaliśmy ponad 300 kursów, o łącznej wartości ponad 150 tys. złotych (a wciąż sprzedajemy).
E-book „Marzenia Ściętej głowy…” to darmowy e-book, który możecie pobrać ze strony Fengiiego. Jest to ciekawy materiał, w którym fryzjer dzieli się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi obsługi klientów i prowadzenia własnego studia fryzjerskiego. Jako że autor nie szczędzi porad, to całość stworzyliśmy w formie przyjemnego do czytania poradnika, ze sporą ilościom „tipów” i zdjęć.
Do tej pory e-book pobrało ponad 2,5 tys. fryzjerów, do których regularnie kierujemy kampanie mailingowe.