REBRANDING LOGO FREERIDE SPORT
& KAMPANIE SOCIAL MEDIA

ROWEROWA WSPÓŁPRACA

Z zarządem klubu Freeride Sport, połączyły nas nie tylko zlecenia z zakresu brandingu i social mediów. W latach 2014-2016 wspólnie szerzyliśmy zajawkę na pumptrack i sporty rowerowe w południowej Polsce. To właśnie sprawia, że mamy know how i wiemy, jak ma wyglądać wizerunek największego i najstarszego młodzieżowego klubu freeride’owego w Polsce. Zobaczcie zresztą sami!

Dla naszych bielskich przyjaciół wykonaliśmy m.in. rebranding marki oraz wideo prezentujące ich zajęcia rowerowe. Projektujemy również dla nich posty i administrujemy kampanię na Facebooku, która tylko w tym sezonie dotarła już do ponad 200 000 osób zainteresowanych tematami kolarstwa górskiego i freeride’u narciarskiego. Budżet reklamowy? Nie wielki. Efekt? Nie_poprawnie dobry!

Zakres prac:

rebranding logo, administracja profili social media, opracowanie koncepcji graficznej i wdrożenie kampanii reklamowej, scenariusz i realizacja reklamy wideo, identyfikacja wizualna.

Miejsce:

Bielsko-Biała

Autorzy:

Artur Tokarski, Artur Kuś

Realizacja video:

Marek Wrona

ZRÓBMY FUZJĘ, CZYLI POŁĄCZENIE DWÓCH ZNAKÓW

Freeride Sport zdecydował się na pakiet naszych usług obejmujących dwie propozycję znaków oraz jedną turę poprawkową. Na początku dostarczyliśmy dwa logo. Jedno (po lewej) nawiązywał do grawitacji – czynnika łączącego obie dyscypliny sportu. Stąd strzałka w dół z wpisaną pierwszą literą nazwy. Druga propozycja, była nawiązaniem do starego logo jeżeli chodzi o układ i formę. Odświeżyliśmy ją jednak i nadaliśmy jej sportowego charakteru.

 

Jako że klient nie mógł się zdecydować, które logo wybrać, połączyliśmy oba znaki w ramach tury poprawkowej. W efekcie powstała fuzja, która w pełni usatysfakcjonowała ekipę Freeride Sport.

KAMPANIA W SOCIAL MEDIACH:

W przypadku kampanii dla tego klienta działamy na kilku płaszczyznach. Poszukujemy nowych członków klubu, wypełniamy im listy uczestników obozów rowerowych i narciarskich, a także prowadzimy kampanie mające na celu wzmocnienie marki Freeride Sport. Poniżej przedstawiamy kilka kreacji oraz video, które przygotowaliśmy w celach kampanijnych.

EFEKT WSPÓŁPRACY

Dzięki przemyślanym kampaniom, skierowanym do odpowiednich grup docelowych, cały czas powiększamy ilość klubowiczów i zapełniamy listy zapisów na rowerowe i narciarskie obozy oferowane przez Freeride Sport. Wszystko to za niewielką kwotę, z gigantyczną zajawką.

Ta strona używa plików cookies. Korzystanie z strony oznacza ich Akceptację.