SOCIAL MEDIA & BRANDING
DLA GASTROSFERY

ZROBIENI NA ZIELONO

Zdecydowanie jedna z naszych najdłuższych i najbardziej nie_poprawnych współprac. W tym przypadku zadbaliśmy o całkowity wizerunek klienta: począwszy od projektu logo, poprzez projekt i pomalowanie przyczepy, aż po wygląd wszystkich materiałów drukowanych. Zajmujemy się również sesjami zdjęciowymi oraz wizerunkiem firmy w mediach społecznościowych.

Dzięki naszej współpracy Gastrosfera, z niczym niewyróżniającego się food trucka, stała się najbardziej rozpoznawalną marką restauracyjną typu street food w okolicy. Niebawem planują otworzyć kolejne punkty w południowej Polsce, czego już nie możemy się doczekać.

Zakres prac:

Projekt logo, projekt plakatu, projekt ulotek, projekt kart lojalnościowych, projekt malowania przyczepy, realizacja przyczepy, sesje kulinarne, sesje lifestylowe, administracja Facebooka, administracja Instagrama

Lokalizacja:

Kalwaria Zebrzydowska, Myślenice

Autorzy:

Artur Tokarski, Artur Kuś, Marcin Skurowski (malowanie przyczepy)

PRZYCZEPA

Kiedy poznaliśmy Gastrosferę ich przyczepa zamiast stylowego food truck’a, przypominała raczej gigantyczną, białą lodówę. Wspólnie z właścicielami stwierdziliśmy, że ich marka musi stać się rozpoznawalna i nabrać street food’owego sznytu. Właśnie dlatego, opracowaliśmy projekt przyczepy, który z jednej strony miał pasować do miejsca, gdzie miała stać; z drugiej zaś który pozwoli jej wyróżnić się  z otoczenia. Aby nadać projektowi jeszcze bardziej ulicznego charakteru, zrealizowaliśmy go wspólnie z Marcinem Skórowskim – krakowskim artystą graffiti. Efekty możecie podziwiać obok.

SOCIAL MEDIA I SESJE ZDJĘCIOWE:

U Gastrosfery dbamy również o ich wizerunek na Facebooku i Instagramie, gdzie staramy się zrealizować szalone pomysły nasze, oraz samych właścicieli. W przeciągu dwóch lat zbudowaliśmy grupę ponad 2000 osób obserwujących ich Facebook, oraz ponad 1000 osób obserwujących ich profil na Instagramie. Wydaje się mało, prawda? Musimy jednak wspomnieć, że grupę odbiorców budowaliśmy bez płatnych kampanii (niemal wyłącznie organicznie), a jej 95% stanowią osoby, które pochodzą z Kalwarii Zebrzydowskiej lub okolic. Są to zatem osoby, które realnie mogą kupić od nich burgera (co robią dość często).

Regularnie realizujemy dla nich również sesje zdjęciowe, czego efekty zobaczycie na ich profilach.

SESJA KULINARNA & LIFESTYLOWA

Ta strona używa plików cookies. Korzystanie z strony oznacza ich Akceptację.