NAMING I BRANDING
BEAUTY DREAM

YOUR BEAUTY IS OUR DREAM


Tak brzmiało jedno z haseł reklamowych marki Beauty Dream, która zajmowała się sprzedażą kosmetyków. Podczas tej nie_poprawnie pięknej współpracy musieliśmy okazję nauczyć się bardzo wiele. Musieliśmy bowiem dobrze poznać grupę docelową, zbadać konkurencję, a także sprawdzić obecne trendy panujące na rynku kosmetyków i całej branży beauty. Wszystko po to, aby stworzyć materiały, które wyróżnią markę spośród sporej konkurencji. Jak myślicie? Udało się?

Zakres prac:

Projekt logo, projekt wizytówek, projekt kartek z podziękowaniami, projekt graficzny postów, opracowanie haseł reklamowych, administracja mediów społecznościowych (Facebook, Instagram).

Lokalizacja:

Kraków

Autorzy:

Artur Tokarski, Artur Kuś

LOGO I INNE PROJEKTY

W logo marki Beauty Dream postanowiliśmy przepleść piękno z motywami snu i marzeń. Narysowaliśmy różę i nadaliśmy jej tajemniczy, nieskończony charakter (dwie główki kwiatowe). Dla dopełnienia kompozycji dodaliśmy inicjały marki, a całość została wpisana w okrąg i wzbogacona o złoty kolor.

 

W przypadku wizytówek i kart z podziękowaniami postawiliśmy na połączenia fioletu i różu z białymi elementami. Miało być pięknie, dostojnie, a zarazem delikatnie i kobieco. W projekty świetnie wkomponowało się logo, które drukowane ze złotym uszlachetnieniem podkreślało ekskluzywność marki. Na kartkach z podziękowaniami opracowaliśmy również treść oraz hasła reklamowe, odnoszące się do wartości, jakimi kierowały się właścicielki firmy.

 

W Beauty Dream byliśmy odpowiedzialni za opracowanie treści oraz szaty graficznej postów. Miały one wyraźnie wybijać się z Facebookowej tablicy, dlatego postanowiliśmy na klasyczną, białą ramkę i intensywną kolorystykę. Poza prezentacją produktów rzuciliśmy też nieco lifestylowej treści skierowanej do Pań uwielbiających kosmetyki.

Ta strona używa plików cookies. Korzystanie z strony oznacza ich Akceptację.