REBRANDING FIRMY
HIPOTECZNY EXPERT

SKOŃCZMY MÓWIĆ O FINANSACH!

Marka Kredyt Hipoteczny zgłosiła się do nas, ponieważ miała prosty cel. Chciała ocieplić swój wizerunek i wzbudzać jeszcze większe zaufanie swoich potencjalnych odbiorców. W końcu to bardzo ważne dla firmy, która pomaga klientom w obsłudze kredytów hipotecznych i gotówkowych.

W jaki sposób ocieplić wizerunek marki, która tak mocno siedzi w zestawieniach, słupkach i ogólnie pojętych finansach?! Nasza odpowiedź: skończmy mówić o finansach, porozmawiajmy o ludziach i ich marzeniach!

Co daje Ci kredyt? Jaki życiowy plan pomaga Ci spełnić?
Właśnie na tym skupiliśmy się podczas procesu projektowania.

Zakres prac:

rebranding logo, identyfikacja wizualna, teczka, wizytówka, papier firmowy, stopka mailowa

Miejsce:

Kraków

Autorzy:

Artur Tokarski

TRZY KONCEPCJE PROJEKTOWE

Proces rozpoczęliśmy od analizy poprzedniego logo: elementów, których należy unikać, oraz tych, które możemy wykorzystać, aby marka utrzymała swoją tożsamość. W ten oto sposób zaprojektowaliśmy 3 znaki.

Pierwsza  koncepcja po lewej powstała, kiedy marka nosiła nazwę Kredyt Hipoteczny Expert (podczas procesu projektego klient skrócił nazwę). Opierała się ona na  wykorzystaniu częstego zabiegu w projektowaniu logo, czyli wpisaniu w przestrzeń negatywową litery „K” symbolu domu.

Odrzuciliśmy ją jednak ze względu na zbyt duże./ podobieństwo do innego znaku.

Druga propozycja (wybrana przez klienta) to uproszczony kształt domu, w który wpisaliśmy strzałkę. Kojarzy się z profesjonalizmem, finansami, ale przede wszystkim symbolizuje wprowadzenie się do nowego domu, czyli spełnione marzenie, które umożliwia Ci kredyt.

Trzecia koncepcja to nieco nowocześniejsze podejście do projektu. Znak zbudowaliśmy z połączenia symboli monet (kolor żółty) oraz budynków (kolor niebieski). Dzięki rozmieszczeniu elementów, na podstawie siatki konstrukcyjnej, można było wyjąć z logo każdy z nich i wykorzystać go w projektach identyfikacji wizualnej.

EFEKT?
WZBUDZAMY
ZAUFANIE

Efekt zmiany możecie ocenić sami. Naszym zdaniem nowe logo będzie wzbudzało większe zaufanie wśród potencjalnych odbiorców i będzie dla nich przystępniejsze. Dodatkowo spójne materiały reklamowe takie jak teczka, wizytówki, papier firmowy oraz stopka mail dają podstawę do zbudowania silnej i stabilnej marki, która zapadnie odbiorcą w pamięć i przetrwa na rynku długie lata.

Ta strona używa plików cookies. Korzystanie z strony oznacza ich Akceptację.