Projekt, który spodoba się każdemu nie_poprawnemu fanowi sushi i to BARDZO DOBREGO SUSHI! Naszym celem było całkowite odświeżenie marki i nadanie jej nieco bardziej nowoczesnego charakteru. Wszystko po to, aby wyróżnić się wśród innych restauracji, wśród których co druga odnosiła się do japońskiej tradycji, a raczej jej smutnej, szarej formy (niestety).
Kiedy zgłosił się do nas właściciel Saiko Sushi, zauważyliśmy jedną rzecz. Logo, które „wykonał” poprzedni grafik, było lustrzanym odbiciem dość popularnej stockowej grafiki. Stwierdziliśmy, że marka przede wszystkim potrzebuje zmiany swojego znaku. Stworzyliśmy zatem nowe, bardziej praktyczne logo, które nawiązywało do poprzedniego. Wzbogadziliśmy je jednak o czerwoną kropkę nawiązującą do flagi Japonii oraz nieco bardziej „japoński” font.
Rebranding logo, administracja mediów społecznościowych (Facebook, Instagram), projekty postów, projekt menu
Kraków
Artur Tokarski, Artur Kuś