Rebranding logo CKSiT w Kalwarii Zebrzydowskiej - Studio nie_poprawne
preloader
1 -

Odkryj nowe logo centrum kultury

Nowe logo Centrum Kultury Sportu i Turystyki w Kalwarii Zebrzydowskiej powstało z myślą o przełamaniu ograniczeń poprzedniego znaku. Naszym głównym celem było stworzenie czytelnej, efektownej i zapadającej w pamięć identyfikacji, która będzie odpowiednio reprezentować tę instytucję publiczną.


W ramach projektu opracowaliśmy 3 różne koncepcje projektu logo. Pierwsza z nich była dosłownym przeniesieniem nazwy instytucji na znak złożony z czterech piktogramów. Druga opcja nawiązywała do budynku starego kina, gdzie swoją siedzibę ma CKSiT. Trzeci, wybrany przez dyrekcję i pracowników projekt, nawiązywał swoją formą do starożytnego amfiteatru, który łączył zarówno sport, jak i kulturę – oddając zróżnicowany charakter działalności Centrum.


Dzięki temu rebrandingowi, logo teraz lepiej oddaje działalność CKSiT, przyciągając uwagę nowych odbiorców i budując z nią pozytywne skojarzenia.

© 2024 STUDIO NIE_POPRAWNE