Łączymy specjalizacje, tworząc studio, w którym
realizujemy nie_poprawne koncepcje.
Łączymy specjalizacje, tworząc studio, w którym realizujemy nie_poprawne koncepcje.
Artur Kuś
Specjalista od social media i content marketingu
Ukończył studia na kierunkach kulturoznawstwo oraz social media i content marketing.
Doskonale wie jak stworzyć działającą strategię sprzedażową i wzmocnić wizerunek Twojej marki w social mediach. W swoich koncepcjach na pierwszym planie stawia człowieka.
W pracy rzuca cenne wskazówki, a po pracy rzuca piłką za 3 punkty. Możesz nie wierzyć, ale jego zdolności copywriterskie i namingowe mają korzenie w rapie.
Artur Tokarski
Projektant graficzny i fotograf reklamowy
mail: at@studioniepoprawne.pl
tel: +48 531 397 425
Ukończył studia na kierunkach kulturoznawstwo oraz social media i content marketing.
Doskonale wie jak stworzyć działającą strategię sprzedażową i wzmocnić wizerunek Twojej marki w social mediach. W swoich koncepcjach na pierwszym planie stawia człowieka.
W pracy rzuca cenne wskazówki, a po pracy rzuca piłką za 3 punkty. Możesz nie wierzyć, ale jego zdolności copywriterskie i namingowe mają korzenie w rapie.
Artur Kuś
Specjalista od social media i content marketingu
Ukończył studia na kierunkach kulturoznawstwo oraz social media i content marketing.
Doskonale wie jak stworzyć działającą strategię sprzedażową i wzmocnić wizerunek Twojej marki w social mediach. W swoich koncepcjach na pierwszym planie stawia człowieka.
W pracy rzuca cenne wskazówki, a po pracy rzuca piłką za 3 punkty. Możesz nie wierzyć, ale jego zdolności copywriterskie i namingowe mają korzenie w rapie.
Artur Tokarski
Specjalista od social media i content marketingu
Ukończył studia na kierunkach kulturoznawstwo oraz social media i content marketing.
Doskonale wie jak stworzyć działającą strategię sprzedażową i wzmocnić wizerunek Twojej marki w social mediach. W swoich koncepcjach na pierwszym planie stawia człowieka.
W pracy rzuca cenne wskazówki, a po pracy rzuca piłką za 3 punkty. Możesz nie wierzyć, ale jego zdolności copywriterskie i namingowe mają korzenie w rapie.
Manifest
Nasze sukcesy
Uniwersytet ignatianum w krakowiekampania rekturacyjna video
Zaprojektowaliśmy i zredagowaliśmy pierwsze 9 e-booków Oli Tatki, dzięki którym my i prawie 200 tys. osób nauczyło się gotować! Zakładając, że każda z nich poczęstowała swoimi daniami chociaż 2 inne osoby, można powiedzieć, że nakarmiliśmy 600 tys. głodomorów. 🥕
Miasto i Gmina Kalwaria Zebrzydowska Rebranding LOGO I IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ
Zrealizowaliśmy pełen rebranding logo oraz identyfikacji wizualnej Miasta i Gminy Kalwaria Zebrzydowska, co było niegdyś jednym z naszych marzeń. 😍
Ola tatka Projekty e-booków
Zaprojektowaliśmy i zredagowaliśmy pierwsze 9 e-booków Oli Tatki, dzięki którym my i prawie 200 tys. osób nauczyło się gotować! Zakładając, że każda z nich poczęstowała swoimi daniami chociaż 2 inne osoby, można powiedzieć, że nakarmiliśmy 600 tys. głodomorów. 🥕
Scandinavian warrior Publikacja w międzynarodowym magazynie modowym
Razem z Megi Rychlik (stylistka) oraz Karoliną Garlacz (make-up), zrealizowaliśmy for fun- sesję zdjęciową, która została opublikowana w międzynarodowym magazynie modowym.
Kalwaria zebrzydowska
Kalwaria zebrzydowska
Fengii fundament
Opracowaliśmy kampanię reklamową dzięki, której fanpage Fengii Fundament stał się najszybciej rozwijającym fanpage’m fryzjerskim w Polsce oraz sprzedaliśmy w ciągu 6 miesięcy kursy o wartości ok. 400 tys zł.
Ola tatka
Zaprojektowaliśmy i zredagowaliśmy pierwsze 9 e-booków Oli Tatki, dzięki którym my i prawie 200 tys. osób nauczyło się gotować! Zakładając, że każda z nich poczęstowała swoimi daniami chociaż 2 inne osoby, można powiedzieć, że nakarmiliśmy 600 tys. głodomorów. 🥕
Scandinavian warrior
Razem z Megi Rychlik (stylistka) oraz Karoliną Garlacz (make-up), zrealizowaliśmy for fun- sesję zdjęciową, która została opublikowana w międzynarodowym magazynie modowym.