O Nie_poprawnych - Studio nie_poprawne
preloader

Łączymy specjalizacje, tworząc studio, w którym 
realizujemy nie_poprawne koncepcje.

Łączymy specjalizacje, tworząc studio, w którym realizujemy nie_poprawne koncepcje.

Artur-Kus

Artur Kuś

Specjalista od social media i content marketingu

Ukończył studia na kierunkach kulturoznawstwo oraz social media i content marketing.

Doskonale wie jak stworzyć działającą strategię sprzedażową i wzmocnić wizerunek Twojej marki w social mediach. W swoich koncepcjach na pierwszym planie stawia człowieka.

W pracy rzuca cenne wskazówki, a po pracy rzuca piłką za 3 punkty. Możesz nie wierzyć, ale jego zdolności copywriterskie i namingowe mają korzenie w rapie.

Artur-Tokarski

Artur Tokarski

Projektant graficzny i fotograf reklamowy

Ukończył studia na kierunkach kulturoznawstwo oraz social media i content marketing.

Doskonale wie jak stworzyć działającą strategię sprzedażową i wzmocnić wizerunek Twojej marki w social mediach. W swoich koncepcjach na pierwszym planie stawia człowieka.

W pracy rzuca cenne wskazówki, a po pracy rzuca piłką za 3 punkty. Możesz nie wierzyć, ale jego zdolności copywriterskie i namingowe mają korzenie w rapie.

Artur-Kus

Artur Kuś

Specjalista od social media i content marketingu

Artur-Kus

Ukończył studia na kierunkach kulturoznawstwo oraz social media i content marketing.

Doskonale wie jak stworzyć działającą strategię sprzedażową i wzmocnić wizerunek Twojej marki w social mediach. W swoich koncepcjach na pierwszym planie stawia człowieka.

W pracy rzuca cenne wskazówki, a po pracy rzuca piłką za 3 punkty. Możesz nie wierzyć, ale jego zdolności copywriterskie i namingowe mają korzenie w rapie.

Artur-Tokarski

Artur Tokarski

Specjalista od social media i content marketingu

Ukończył studia na kierunkach kulturoznawstwo oraz social media i content marketing.

Doskonale wie jak stworzyć działającą strategię sprzedażową i wzmocnić wizerunek Twojej marki w social mediach. W swoich koncepcjach na pierwszym planie stawia człowieka.

W pracy rzuca cenne wskazówki, a po pracy rzuca piłką za 3 punkty. Możesz nie wierzyć, ale jego zdolności copywriterskie i namingowe mają korzenie w rapie.

Manifest

Wierzymy, że poprawność jest przeciętna! Dlatego tworzymy unikatowe, kreatywne koncepcje, wychodzące poza utarte schematy. 🧨 Wyrażamy sprzeciw wobec chaosu i bylejakości, jaki tworzą źle zaprojektowane, często brzydkie reklamy. 🤘 Jesteśmy wrażliwi na potrzeby naszych klientów, dbając jednocześnie o estetykę wdrażanych projektów.

Nasze sukcesy

Zaprojektowaliśmy i zredagowaliśmy pierwsze 9 e-booków Oli Tatki, dzięki którym my i prawie 200 tys. osób nauczyło się gotować! Zakładając, że każda z nich poczęstowała swoimi daniami chociaż 2 inne osoby, można powiedzieć, że nakarmiliśmy 600 tys. głodomorów. 🥕

Zrealizowaliśmy pełen rebranding logo oraz identyfikacji wizualnej Miasta i Gminy Kalwaria Zebrzydowska, co było niegdyś jednym z naszych marzeń. 😍

Zaprojektowaliśmy i zredagowaliśmy pierwsze 9 e-booków Oli Tatki, dzięki którym my i prawie 200 tys. osób nauczyło się gotować! Zakładając, że każda z nich poczęstowała swoimi daniami chociaż 2 inne osoby, można powiedzieć, że nakarmiliśmy 600 tys. głodomorów. 🥕

Razem z Megi Rychlik (stylistka) oraz Karoliną Garlacz (make-up), zrealizowaliśmy for fun- sesję zdjęciową, która została opublikowana w międzynarodowym magazynie modowym.

Zrealizowaliśmy pełen rebranding logo oraz identyfikacji wizualnej Miasta i Gminy Kalwaria Zebrzydowska, co było niegdyś jednym z naszych marzeń. 😍
Zrealizowaliśmy pełen rebranding logo oraz identyfikacji wizualnej Miasta i Gminy Kalwaria Zebrzydowska, co było niegdyś jednym z naszych marzeń. 😍

Opracowaliśmy kampanię reklamową dzięki, której fanpage Fengii Fundament stał się najszybciej rozwijającym fanpage’m fryzjerskim w Polsce oraz sprzedaliśmy w ciągu 6 miesięcy kursy o wartości ok. 400 tys zł.

Zaprojektowaliśmy i zredagowaliśmy pierwsze 9 e-booków Oli Tatki, dzięki którym my i prawie 200 tys. osób nauczyło się gotować! Zakładając, że każda z nich poczęstowała swoimi daniami chociaż 2 inne osoby, można powiedzieć, że nakarmiliśmy 600 tys. głodomorów. 🥕

Razem z Megi Rychlik (stylistka) oraz Karoliną Garlacz (make-up), zrealizowaliśmy for fun- sesję zdjęciową, która została opublikowana w międzynarodowym magazynie modowym.

Odtwórz wideo

REKOMENDACJE -